vyvarené štrbské pleso

strbske

strbske
dospelí a ich rozprávky Zdroj: i.imgur.com
 
Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 26.1.2015 07:46

Popravde, autor si asi mysli, ze je najmudrejsi na svete, ked si vezme do uvahy kolko vedcov, umelcov, nositelv nobeloviek a mnohych svetovo uznavanych oceneni, radov, titulov a vseobecneho uznania pre ich mudrost a prinos pre vedu bolo a je veriacich bez ohladu na vyznanie, casto potvrdzuju, ze prave vedeckym skumanim sa dostali k viere. Co si teda mozem ja prosty sedliak mysliet, ze ak autor, povazuje cele generacie uznavanych myslitelv za hlupakov, kam asi patri. Neberiem mu nazor, inak by to nebola viera keby to bolo jednoznacne dokazane, ale zas nie je to ani jednoznacne poprete. Ale skusenost vravi, ze ak su vsetci blazni okolo teba tak sa je dobre pozriet do zrkadla ci nie je problem inde ako v ostatnych.


Skaven

Skaven
Skaven | 26.1.2015 08:49

to je na Aliho a jeho fundovany koment


vlado
vlado | 26.1.2015 20:58

ali, dobrý argument. trošku však pokrivkáva, keď si uvedomíme, že ešte pred takými 50-timy rokmi prakticky neexistovali "neveriaci".


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 27.1.2015 07:47

vlado neveriaci a veriaci tu boli vzdy a vzdy aj budu a vzdy budu v oboch taboroch ludia vsetkych vrstiev, mne nevadi ak je niekto veriaci alebo neveriaci, akurat povazujem za nemiestne jednoznacne oznacit cca. polovicu populacie a nie len tej aktualne zijucej za hlupakov


Skaven
Skaven | 27.1.2015 08:01

Ali
http://bit.ly/1BtAMMv


Skaven
Skaven | 27.1.2015 08:01

nie polovica, ale 2/3


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 27.1.2015 08:12

Takze vedec ktory ziska trebarz nobelovku alebo prinesia nove metody vypoctov prinosne pre celu spolocnost a pod. je hlupak lebo je veriaci? Ked to iste spravy ateista tak je genius? Aha jasne veriaci maju len podpriemerne IQ a vedci su len ateisti :-)


Skaven
Skaven | 27.1.2015 08:26

podla toho co robia teraz veriaci na slovensku, nepochybne patria do 1/3 toho grafu


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 27.1.2015 08:42

Ja poznam aj veriacich vedcov medzinarodne uznavanych. A co take robia teraz veriaci na slovensku. Skumaju ebolu v afrike. Obhajuju rodinu, a tradicie na ktorych stoja zakladny nasej spolocnosti. Vies burat zaklady je velmi nebezpecne pre statyku celej stavby.


Skaven
Skaven | 27.1.2015 08:54

lezu ludom do sukromia, aj tym ktori si to nezelaju, obhajuju pedofilnych knazov, lebo knazi su dobri
smutne ze obhajuju v milionoch rodinu(aj Vito Corleone bol rodinny typ) ale seru na neskutocnu korupciu v state - ja viem neokradat stat(dane) je ako okradat RODINU


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 27.1.2015 11:02

Ak ti niekto lezie do sukromia, tak na to mame policiu a sudy. Bran sa.


Skaven
Skaven | 27.1.2015 11:08

branim sa, nejdem na referendum a kazdemu koho poznam, odporucam to iste


strbske
strbske | 27.1.2015 12:05

Tým, že pribudne ďalší typ rodiny, búrame základy spoločnosti? A koľko takých rodín pribudne? Ak by sme to brali cez zaťaženie, keď už sme v stavebníctve, tak tých 30 homosexuálnych rodín, ktoré by prípadne pribudli, to je ako keby si na nejaký barák pridal ceduľu s popisným číslom. A to skutočne neohrozí základy. Ak by som sa mal báť o základ, tak asi dvojmetrovej vrstvy snehu na streche na južnom Slovensku, ak ten sneh je napríklad korupcia. Ja na referendum nejdem, lebo mne nevadí, ak mi na barák pribudne jedna ceduľka navyše, a komu by vadila, nech kľudne ide na referendum, má na to právo.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 27.1.2015 12:19

Presne tak strbske, je to o slobodnej volbe, ta mi je vzdy najvyssou hodnotou a tak aj v pripade sexualnej vychovy davam prednost volbe pred POVINNOSTOU.


vlado
vlado | 27.1.2015 14:53

nejde o to či praktizuje vieru, ide o to či sa hlási k veriacim, pred 50 timy rokmi boli všetci veriaci, neexistovali ateisti, agnostici... čiže einstein, aj keď by nebol nikdy v synagoge, bol veriaci, pretože sa spoločensky neakceptovalo, aby bol ateista. tzn. že prakticky všetci vedci boli veriaci, to ďalej znamená, že viera nemá s vedou absolutne nič spoločné.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 27.1.2015 15:32

Nejde o to ci vykonava, alebo ucastni sa nabozenskych obradov, ale o to ci uplne popiera predstavu existencie stvoritela, alebo ci v Boha veri. Popravde uplnych ateistov je pocertoch malo ak vobec dakto taky je. kedze neexistuju exaktne dokazy pre ani proti a clovek ma rozum, tak sa zamysla a odpoved nikdy nebude mat istu.


vlado
vlado | 27.1.2015 23:37

takže veriaci je ten čo verí? nič viac? ja verím v špagetové monštrum, som veriaci?
nerozumieš že ak by všetci myslitelia boli praktizujúci veriaci, nikdy by nevznikla naša moderná civilizácia? ako by mohol kopernik rozmýšľať nad heliocentrizmom, keď RKC verila geocentrizmu? tzn. kopernik pochyboval a "neveril".


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.1.2015 15:51

Ak mas spagetove monstum za stvoritela tak podla mna veris v dakeho boha a teda si rozhodne veriaci. tak ako veria budhisti, krestania, zidia, moslimovia, ....


vlado
vlado | 28.1.2015 16:29

no ale to nie je boh, ale monštrum. to hádam nevadí, či?


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.1.2015 17:54

bavime sa o nicom, jasne som pomenoval veci, ak niekto uvazuje o existencii stvoritela asi nebude ateista, je mi jedno v co veris ty, ale naviem o com sa este chces natahovat, v com je problem, skarata som ta presvedcil, ze nemas pravdu, lebo vacsina ludi v daku formu stvoritela veri, tak sa chces dotahovat, alebo mas problem porozumiet pisamenu textu?


vlado
vlado | 28.1.2015 18:28

neviem o tom že by si ma presvedčil
jasne som ti dokazal že tvoj dôkaz vedcami je hlúposť
podľa mňa veriaci nie je len ten čo verí, veriaci je ten čo vieru praktizuje.
suhlasim s tebou v jednej veci, bavime sa o ničom. čav a pa


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 28.1.2015 20:16

a ty vlado veris? Bez ohladu na to, ci su pre teba vsetci budhisti, krestania, zidia, protestanti, hinduisti, moslimovia, siti, ... uplni blazni. skrata ako sa to pytal Bolek Polivka vo filme Dedicstvy aneb kurvahosigutentag "Veris?"


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader